Exercitiile cardio

exercitii cardio2

Pentru arderea grasimilor cea mai buna varianta sunt exercitiile cardio, care se pot efectua in sala de fitness dar si la programele de aerobic.

Pentru inceput este indicat sa alegeti o intensitate a exercitiilor mai mica, asta dupa ce v-ati facut incalzirea pentru articulatii si muschi. Pentru a evita febra musculara incercati sa efectuati exercitiile incet, sa alergati la o intensitate mai mica, in functie de exercitiile pe care le alegeti va veti da seama ce greutate sa alegeti.

De cele mai multe ori, caloriile se aduna dupa ce plecati din sala de sport, asa ca incercati sa nu va aruncati peste toata mancarea din frigider, o salata, sau un preparat usor, cu putine calorii este de preferat, dar si multa apa.

Ori de cate ori incepeti un regim nou de antrenamente dar si alimentatie, consultati medicul inainte, pentru a va da unda verde la exercitiile benefice pentru dvs. In cazul in care aveti probleme cu spatele, sau cu genunchii, el va va spune exact ce sa faceti si ce nu. Deasemenea va poate sfatui si pentru o alimentatie corecta dar si pentru suplimentele alimentare.

Cand exercitiile de cardio devin mai intense, atunci este recomandat sa consumati mai multe fructe si legume din care sa asimilati vitamine pentru a avea forta. Chiar daca multe persoane evita creatina atunci cand vor sa arda grasimi, deoarece provoaca balonare, e bine de stiut faptul ca este benefica pentru a mentine puterea atunci cand exista un deficit de calorii.

Cel mai bun antrenament cardio pentru arderea grasimilor este unul de intensitate mare, adica va implica un lucru de aproximativ 75% mai mare decat ritmul cardiac maxim.

Cel mai important lucru este sa nu devina plictisitoare aceste antrenamente de cardio, incercati sa le combinati in asa fel incat sa nu faceti in fiecare zi acelasi lucru, este benefic si pentru corp acest lucru, lucrati mai multe grupuri de muschi.

exercitii cardio

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *